Vacature administratief bediende Eltherm

Wij zoeken (m/v):
Administratief bediende - deeltijds

Je functie:

Je staat in voor het (telefonisch) onthaal van klanten en leveranciers.

Je krijgt een administratief takenpakket toegewezen dat je nauwgezet en zelfstandig uitvoert. 

Je staat open voor het bijleren van de technische aspecten van onze producten.

Taken:

Telefonisch onthaal

Onthaal van klanten en leveranciers op kantoor

Postverwerking

Behandelen van e-mails

Elektronisch agendabeheer
Verzamelen en beheren van gegevens
Klassement

Offertes opmaken, verzenden en opvolgen
Brieven en facturen opmaken en verzenden

Aan- en verkoopfacturen ingeven in boekhoudsoftware pakket
Handelsdocumenten invullen en gebruiken 

Voorraadbeheer van het magazijn

Competenties
:
Vlot & communicatief

Oplossingsgericht

Klantvriendelijk en klantgericht
Flexibel, snel en efficient

Teamplayer

Nauwkeurig, ordelijk en georganiseerd

Computervaardig (vlot werken met de MS Office-toepassingen)

Taalvaardig (perfecte kennis van het Nederlands, vlotte kennis Frans & Engels)

Bij ons wacht je een toffe & gevarieerde job met ruimte voor verantwoordelijkheid. 


Je bent enthousiast en gemotiveerd om mee te werken aan de groei van het bedrijf.
 Werkervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt. 
Wij bieden een correcte verloning volgens ervaring en inzet.

De (droom)job voor jou?
Neem dan snel contact met ons op: tel. 016 65 51 80 - info@eltherm.be